BeZorg- en Retourbeleid
Op deze pagina vind je ons bezorg- en retourbeleid. Wij bezorgen graag jouw bestelling van onze Goed Gevulde webshop, zowel in de Achterhoek, als in de rest van Nederland. Dit doen we met veel liefde en zorg, maar ook dan kan er wel eens wat mis gaan. Om fouten rondom bezorgen en retourneren zoveel mogelijk te beperken staat op deze pagina een uitleg over hoe wij onze producten bezorgen en hoe je eventueel je producten of diensten kunt retourneren. Mocht het niet helder zijn, je kunt ons altijd bereiken op: inge@degoedgevulde.nl of 06 45 81 09 56.
bezorg- en retourbeleid van de Goed Gevulde Boerderij
Lees hieronder de details van ons bezorg- en retourbeleid.
BeZorging in de Achterhoek – door IngE
Bestellingen in de Achterhoek worden meestal door Inge zelf bezorgd op vrijdagen. Wanneer het adres te ver afwijkt van de bezorgroute, wordt er gekozen voor bezorging door DHL.
bezorg- en retourbeleid in de rest van Nederland – door DhL
Onze producten worden in een ecocoolbox diepgevroren bezorgd door DHL. In onze webshop kun je kiezen voor levering van jouw bestelling op woensdag of vrijdag. De avond voor bezorging ontvang je een track & trace code. Bij aankomst van jouw bestelling kunnen de diepvriesproducten direct de vriezer in. Tijdens drukke bezorgperiodes, bijvoorbeeld rondom Sinterklaas en Kerst, of tijdens extreme hitte of tijdens onze vakantie, wordt er niet bezorgd. Wanneer dit het geval is, staat dat duidelijk op de website vermeld. Bij de gekozen bezorgdatum verklaar je dat je die dag aanwezig bent om het pakket in ontvangst te nemen, dan wel op te halen bij een afhaalpunt. Wij garanderen dat de inhoud dan onder de nul graden afgeleverd wordt.
bezorg- en retourbeleid BeZorginstructies
Wanneer je misschien even weg bent of niet de hele dag wilt wachten, hang dan een briefje op de deur met bezorginstructies: bij de buren, achter het huis, in de schuur…. Het pakket kan namelijk nog goed een paar uur op jouw stoep staan (niet in de zon!), voordat het ontdooid is. Ook in het notitieveld bij de webshopbestelling kun je opmerkingen over de afleverplek aan de bezorger kwijt. Let wel! De DHL bezorgd, ‘bijzondere’ wensen als: ‘van te voren bellen’ kunnen we niet realiseren. Wanneer er bij bezorging niemand thuis is, wordt het pakket de volgende dag voor de tweede en laatste keer aangeboden. Mocht het dan (deels) ontdooid zijn, is dit risico voor de klant.
bezorgbeleid: Kosteloos nieuwe verZending
In een uitzonderlijk geval kan het voorkomen dat bezorging een dag later plaats vindt, omdat de bezorgdienst een vertraging heeft. Wanneer de temperatuur van het pakket bij bezorging onder de nul graden is dit geen probleem. Wanneer de temperatuur van het pakket boven het vriespunt (0 graden) is, sturen wij kosteloos de bestelling opnieuw toe. Ook wanneer het pakket om een andere reden niet in goede staat bij jou arriveert, ontvang je op onze kosten een nieuwe zending. Wel vragen we hierin enige coulance, jij bent immers de enige die de temperatuur kan controleren op dat moment. Daarnaast zijn wij een klein bedrijf dat deze kosten volledig zelf moet dragen.
Andere beZorgdienst dan DHL
Heb je slechte ervaring met bezorging door DHL? Laat het dan even weten via inge@degoedgevulde.nl of 06 45 81 09 56. Dan versturen we via Post NL of zoeken we een andere oplossing.
bezorg- en retourbeleid: retourneren
Ben je niet tevreden over je bestelling, om welke reden dan ook? Dan zoeken we samen naar een passende oplossing. Retour sturen kan helaas niet, omdat het voedsel en diepvriesvlees in een speciale verpakking betreft. Samen kijken we naar een goede oplossing. Let goed op de beschrijving van het product, dit voorkomt veel teleurstellingen. Voldoet het product echt niet aan de beschrijving? Neem dan binnen twee weken contact met ons op via inge@degoedgevulde.nl of 06 45 81 09 56 en je krijgt je geld terug. In andere gevallen kijken we naar wat redelijk is, soms bieden we een tegoed aan voor een nieuwe aankoop. Voor ons is het vooral van belang om jou als klant te behouden. Onze ervaring is dat veel mensen het waarderen door de eigenaar zelf (telefonisch) geholpen te worden. Laat het ons dus vooral weten als je niet tevreden bent of vragen hebt over ons bezorg- en retourbeleid, we zullen je altijd helpen.